wtorek, 6 sierpnia 2013

Anonymous class & KISS

Dawno nic się nie pojawiło, wakacje w końcu. Fajnie jest nic nie robić, ale jednak i to się w końcu nudzi :)
Czytając sobie o klasach anonimowych, przypomniał mi się ostatni post na tym blogu(Lista-jak wypełnić?). I tak o to wpadł do głowy pomysł na szybki post(taki w sam raz na sierpień :D ).
Klasy anonimowe - tak jest, jak ktoś jeszcze nie wie co to za cudo, to śpieszę z wyjaśnieniem. Klasy anonimowe to wynalazek, który umożliwia nam tworzenie bardziej zwięzłego kodu, deklarujemy oraz inicjalizujemy w jednym momencie(programistyczny fast food).
Znamy to na przykład z deklaracji akcji buttonów:
Osobiście pomyślałem że przy okazji poprawię kod z ostatniego posta(w końcu "Keep It Short and Simple"). A więc, stary fragment: I nowa wersja:
I jeszcze coś, dlaczego ta anonimowa klasa nazywa się Runnable, jeżeli powinna go implementować ? tak właśnie, good for you !


Więcej na temat anonimowych klas tutaj.

1 komentarz:

  1. Właśnie wczoraj przy okazji pewnego projektu, potrzebowałem wstawić na szybko nowy wątek, pomyślałem od razu, o klasie anonimowej, ale nie do końca pamiętałem jak to się robi. Było już późno więc przypomnienie o klasach anonimowych odłożyłem na dzisiaj, a dzisiaj trafił mi się Twój post i to od razu w kontekście Thread i Runnable w formie instant :)

    OdpowiedzUsuń